Reklamacje i zwroty

  1. ZWROTY
  1. Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar bez podania przyczyny, prosimy o kontakt z naszym biurem reklamacje@grenevo.com. Po otrzymaniu wiadomości prześlemy Państwu w odpowiedzi formularz zwrotu. Formularz należy przesłać wraz z oryginałem dowodu zakupu (paragonem lub fakturą VAT) i zakupionym produktem na adres:
    Grenevo Polska Sp. z o.o., ul. Lewinowska 8, 03-684 Warszawa, z dopiskiem „ZWROT TOWARU”
  2. Zwrotu można dokonać tylko jeśli zakupiony towar jest nieużywany, zapakowany w oryginalnym pudełku z wszystkimi elementami składającymi się na produkt, posiada oryginalnie przymocowane wszelkie stałe oznaczenia,  w szczególności nieuszkodzone etykiety i metki, w które produkt był zaopatrzony oraz które nie noszą śladów usuwania czy ponownego przymocowania.
  3. Termin do złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy kupna sprzedaży wynosi 14 dni od dnia doręczenia towaru Kupującemu. Po upływie ww. terminu nie ma możliwości zwrotu lub wymiany Towaru, z wyjątkiem realizacji uprawnień wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
  4. Zwrotu należności dokonamy przelewem bankowym do 14 dni roboczych od daty przyjęcia zwrotu, czyli dnia w którym sklep poinformuje klienta o uznaniu zwrotu. Koszty odesłania do nas towaru nie podlegają zwrotowi.

Ważne:

W przypadku zwrotu lub reklamacji formularz powinien zawierać:

  • Imię i Nazwisko
  • Data zakupu
  • Numer zamówienia
  • Nazwa produktu

Paczki prosimy wysyłać na nasz adres:
Grenevo Polska Sp. z o.o., ul. Lewinowska 8, 03-684 Warszawa

REKLAMACJE

  1. Jeżeli chcą Państwo zwrócić towar prosimy o kontakt z naszym biurem reklamacje@grenevo.com. Po otrzymaniu wiadomości prześlemy Państwu w odpowiedzi formularz zwrotu.
  2. Formularz reklamacyjny należy wydrukować i wypełnić. Bez załączonego formularza lub z błędnie wypełnionym drukiem sklep nie przyjmie reklamacji. Jeśli nie masz możliwości wydruku formularza reklamacyjnego możesz również przygotować odręczny opis, zawierający treść formularza.
  3. Wyślij reklamowany produkt razem z formularzem i dowodem zakupu (paragonem lub fakturą VAT) na adres:
    Grenevo Polska Sp. z o.o., ul. Lewinowska 8, 03-684 Warszawa, z dopiskiem „REKLAMACJA TOWARU”.
  4. Formularz należy także przesłać na adres: reklamacje@grenevo.com
  5. Reklamacje rozpatrywane są niezwłocznie jednak nie później niż w ciągu 14 dni od otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  6. W przypadku uzasadnionej reklamacji – towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na pełnowartościowy a jeśli nie będzie to możliwe (np. z powodu wyczerpania stanów magazynowych) – zwrócimy równowartość ceny produktu.
  7. Jeśli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, koszty przesyłek pokrywa Kupujący.

Ważne:

W przypadku zwrotu lub reklamacji formularz powinien zawierać:

  • Imię i Nazwisko
  • Data zakupu
  • Numer zamówienia
  • Nazwa produktu

Paczki prosimy wysyłać na nasz adres:
Grenevo Polska Sp. z o.o., ul. Lewinowska 8, 03-684 Warszawa